Nowa kampania Gucci powstała w domach modelek i modeli. Obejrzyjcie szczere i autentyczne zdjęcia kolekcji na jesień-zimę 2020/21

Autor: KB
03-08-2020
Nowa kampania Gucci powstała w domach modelek i modeli. Obejrzyjcie szczere i autentyczne zdjęcia kolekcji na jesień-zimę 2020/21
fot. dzięki uprzejmości Gucci
Rok 2020 wywrócił cały świat do góry nogami. Modowi giganci tracą ogromne pieniądze, ale są marki, które mimo kryzysu się nie poddają, wciąż tworząc rzeczy unikatowe, przykuwające uwagę oraz – co być może najważniejsze – nadal dobrze się bawią. Alessandro Michele, dyrektor kreatywny Gucci, w ramach najnowszej kampanii brandu zabiera nas do… domów modelek i modeli. Daje nam możliwość podejrzenia, jak wygląda codzienność osób, które zwykle oglądamy na największych światowych wybiegach, jednocześnie prezentując kolekcję na nadchodzący sezon jesienno-zimowy 2020/21. Cała kampania jest lekka, pozytywna i bardzo szczera.

Wszyscy są twórcami

Alessandro Michele postanowił przygotować krótki brief, który razem z ubraniami rozesłał do modelek i modeli, z prośbą o zaprezentowanie sylwetek z kolekcji w ich własnym środowisku i w takich warunkach, w jakich czują się komfortowo. Efektem tego jest seria autentycznych, bardzo osobistych i szczerych zdjęć tworzących unikatowy charakter kampanii. Jest w tym wszystkim ogromna dawka świeżości i humoru, czyli dokładnie tego, czego nam potrzeba w obecnych czasach.
– Postanowiłem wysłać ubrania do modelek i modeli. Do osób od lat personifikujących moje historie, które osobiście dobierałem na przestrzeni czasu. Każda z nich jest wyjątkowa i zawsze wnosi coś do kampanii. Poprosiłem je wszystkie, by pokazały siebie, opowiedziały swoje własne historie i zaprezentowały je światu, improwizując – mówi Michele.
To oddanie kontroli nad projektem spowodowało prawdziwą eksplozję nowej, kreatywnej energii. Oto widzimy członków społeczności Gucci podczas szycia, uprawiania ogródka, opalania się, mycia zębów, wygłupów ze znajomymi na dachu, skakania na łóżku czy zabawy ze swoimi zwierzętami, a nawet jazdy na deskorolce po domu. I choć scenariusz najnowszej kampanii marki opiera się na codziennych rytuałach jej bohaterów, magiczny romantyzm Gucci sprawia, że to codzienność wyglądająca jak marzenie.
Zdjęcia kampanii znajdziecie w galerii, a poniżej krótkie wideo towarzyszące:
dyrektor kreatywny: Alessandro Michele
dyrektor artystyczny: Christopher Simmonds
foto, makijaż i włosy: modelki i modele
muzyka: „Alright” Supergrass
FacebookInstagramTikTokX