Krągłości ponownie hot. Wszystko za sprawą Nicoli Coughlan

19-06-2024
Krągłości ponownie hot. Wszystko za sprawą Nicoli Coughlan
fot. IG @skims
Nicola Coughlan bez wątpienia błyszczy w tym sezonie. Po premierze trzeciego sezonu „Bridgertonów” zyskała ogromną popularność i uznanie fanów. Teraz jest twarzą najnowszej kampanii Skims „For Everybody”. Zdjęcia z kampanii nie tylko zachwycają, zawierają także delikatne odniesienia do serialu.
Aktorka nie tylko zachwyca wszystkich na ekranie, szybko stała się także ikoną mody dzięki swoim kreacjom na czerwonym dywanie. Perfekcyjnie łączy romantyczne suknie, przypominające te z serialu, z nowoczesnym stylem. Teraz została ambasadorką najnowszej kampanii Skims, marki odzieżowej Kim Kardashian, znanej z promowania różnorodności i pozytywnego podejścia do ciała.
Aktorka wręcz idealnie wpisuje się w kolekcję „For Everybody”, pokazując swoje naturalne piękno i autentyczność. Nicole możemy zobaczyć w kultowym modelu marki, slip dress, w dwóch wersjach kolorystycznych, a także w równie obcisłej sukience z długim rękawem, odwzorowując pozę z serialu i słynną scenę. Choć Skims daleko do gorsetowych i bogato zdobionych kreacji, kampania nawiązuje do „Bridgertonów”, nadając zdjęciom malarskiego charakteru.
Choć na ekranie gra niespełna dwudziestolatkę, w rzeczywistości Nicola Coughlan zbliża się do czterdziestki. Wiek jednak nie ma znaczenia, ponieważ zachwyca zarówno na ekranie, jak i poza nim. Po 20 latach kariery aktorskiej w końcu osiągnęła międzynarodową sławę. Niestety, w dużej mierze rozgłos wywołały jej kształty i odważne sceny, które są rewolucyjne w przedstawianiu osób o pełniejszych kształtach w seksualny sposób. Nicola jest zwolenniczką pozytywnego podejścia do ciała, choć irytuje ją, jak bardzo ludzie koncentrują się na jej rozmiarze. Podczas trasy promocyjnej trzeciego sezonu wielokrotnie spotykała się z pytaniami o swoje ciało.
Oceniajmy, proszę, aktorów na podstawie ich talentu, a nie ciała. I nie pytajmy kobiet o ich wagę pisze Nicola Coughlan w eseju dla „Guardiana”.
Cały trzeci sezon „Bridgertonów” skupia się na wątku miłosnym Penelope Featherington i Colina Bridgertona. Wielu widzów było sceptycznie nastawionych do tego sezonu, zakładając, że ich historia nie będzie interesująca. I tu wkracza Nicola Coughlan, która skradła show, a Luke Newton jedynie uzupełnia ten przepiękny wątek.
Penelope to bohaterka, która zawsze starała się pozostawać na uboczu i być niezauważalna. Jest to jednak postać, z którą wiele dziewczyn może się utożsamić. Chodzi tu nie tylko o bycie krąglejszą, ale przede wszystkim o zerwanie z typowym kanonem piękna i pokazanie, że każda figura jest atrakcyjna i pociągająca. Trzeba tylko umieć ją odpowiednio ubrać i wyeksponować.
Produkcja Netflixa w fantastyczny sposób pokazała, że bohaterka nie musi być chuda, by wzbudzać zainteresowanie i pożądanie i do tego uprawiać gorący seks. Kto oglądał najnowszy sezon, ten wie, o co chodzi w 6 minutach. To właśnie Coughlan była inicjatorką tej sceny i pokazania się nago. Chciała wysłać światu i osobom, które ją body shamują w Internecie jedną, prostą wiadomość:
„Pieprzcie się”
tekst: Zosia Cichowska
FacebookInstagramTikTokX