W wideo Barbara Przybycień, specjalistka od mediów społecznościowych, pokazuje widzom różne miejsca hotelu i czasem także wyjaśnia, do czego służą. Robi to w bardzo obojętny sposób, a jej twarz pozbawiona jest jakiegokolwiek wyrazu. Na filmiku możemy zobaczyć również dyrektora hotelu oraz eks boksera Tomasza Adamka. – Tu Tomek – mówi.
Reklama została obejrzana prawie 3 mln razy i zgromadziła prawie 10 tysięcy komentarzy. „Co za cudowna reklama, idealna”, „Jedna reklama, którą obejrzałam do końca”, „To jest pierwsza reklama, po której chce gdzieś pojechać”, „Wnioskuję o reklamę dla pani”, „Mistrzostwo”, „Przekonała mnie” - to tylko niektóre komentarze.
„Widać, że klienci są już zmęczeni klasycznym podejściem do marketingu i prostota trafia w punkt. Inspiracją do powstania jest oczywiście amerykański trend z TikToka o reklamach dla mężczyzn w prostym, humorystycznym, wręcz „łopatologicznym” stylu” wyjaśniła Przybicień w rozmowie z Wirtualnymi Mediami.