Raport obejmuje dane z 188 państw, w tym z Polski, która uplasowała się na 12. miejscu pod względem całkowitej wartości wydatków. W 2025 r. Polacy przeznaczyli na OnlyFans ponad 87 milionów dolarów, czyli aż o ponad 19% więcej niż rok wcześniej.
Polska znalazła się wśród 20 krajów świata o najwyższych wydatkach całkowitych w 2025 roku, wpłacając dokładnie 87 256 965,24 dolarów. Jest to wzrost o ponad 19% w porównaniu do zeszłego roku. Liderami globalnego zestawienia pozostają kolejno Stany Zjednoczone, Wielka Brytania i Kanada.
Warszawa wysoko w Europie i na świecie
Analiza obejmuje również dane dotyczące poszczególnych miast. Warszawa, z wydatkami na poziomie 14,3 miliona dolarów, czyli o 19% większymi niż w zeszłym roku, znalazła się na 13. miejscu rankingu miast Europy oraz na 41. miejscu rankingu miast świata.
Pod względem całkowitych wydatków dominują największe metropolie, takie jak Nowy Jork, Los Angeles i Londyn. Z kolei największy wzrost wydatków w porównaniu do poprzednich lat zauważalny jest we Włoszech, Hiszpanii, Meksyku i Kolumbii.
Wraz ze wzrostem wydatków na OnlyFans rośnie obawa o długofalowy wpływ podobnych platform na relacje, zdrowie psychiczne i postrzeganie seksualności przez kolejne pokolenia użytkowników Internetu.