Nowa kampania NAGO – naturalne piękno i zrównoważony rozwój

14-01-2020
Nowa kampania NAGO – naturalne piękno i zrównoważony rozwój
mat. pras.
/tekst: Filip Janiak/
Ruch body positive oraz idea mody zrównoważonej nie są tylko pustymi hasłami. Od marek, poza deklaracjami, wymagamy także wiarygodności w kwestii podejmowanych działań. Tak się składa, że opisane wartości leżą u podstaw marki NAGO, a nowa kampania stanowi rozwinięcie przyjętej wcześniej estetyki.
Sesja NAGO girls to zapowiedź planowanych na nowy rok zmian. Wśród nich znalazło się poszerzenie rozmiarówki, wprowadzenie nowych kategorii produktowych oraz zwiększenie różnorodności typów sylwetek biorących udział w kampanii. Jednocześnie NAGO namawia nas do akceptacji swojego ciała takim, jakie jest. Z tego powodu do udziału w sesji zaproszono kobiety w różnym wieku (od 22 do 57 lat) i o różnych rozmiarach (od XS do L), które pozowały w minimalnym makijażu i naturalnych fryzurach. Większość z nich nie jest modelkami i było to ich pierwsze spotkanie z profesjonalnym fotografem.
Poza ideą ciałopozytywności NAGO kładzie szczególny nacisk na jakość używanych przez siebie materiałów i tworzy kolekcje z naturalnych, certyfikowanych tkanin, zwracając uwagę na praktyczność projektowanych ubrań. Ponadto marka ceni sobie zrównoważony rozwój i ekologiczne wykorzystanie zasobów.
„Od pierwszej kolekcji stawialiśmy na uniwersalność kolekcji NAGO.​ Nasze klientki są w różnym wieku, noszą różne rozmiary i reprezentują różne style. Chcemy, żeby ubrania NAGO stanowiły bazę garderoby każdej z nich” –​ wyjaśnia Julia Turewicz, współzałożycielka marki.
***
Zdjęcia: Karolina Wilczyńska
MUAH: Zyzy.makeup
Stylista: Robert Kiełb
Produkcja: Daria Bartczak / NAGO
Modelki: Patrycja Jabłkowska, Sandra Kpodonou, Eliza Krakówka, Phoebe Nicette, Krystyna Kołodko, Jagoda Porębska, Alicja T.
FacebookInstagramTikTokX