Menu
K MAG Logo
  • Wasze prace
  • Film
  • Muzyka
  • Art & Dizajn
  • Moda
  • Świat
  • Ludzie
  • Sklep
K MAG Logo
FacebookInstagramTikTokX
  • K MAG Logo
  • Wasze prace
  • Film
  • Muzyka
  • Art & Dizajn
  • Moda
  • Świat
  • Ludzie
  • Sklep
  • Search
Kup nowy numer
K MAG
FacebookInstagramTikTokX
PlacKup nowy numer
  • Sprawdź poprzednie numery
  • O K MAG
  • Redakcja
  • Fundacja K MAG
  • Zapisz się na newsletter
  • Kontakt
  • Reklama
  • Polityka prywatności
  • Regulamin
Moda

Oda do kobiecej intuicji w najnowszej kampanii She Moves Us marki PUMA

26-10-2022
Oda do kobiecej intuicji w najnowszej kampanii She Moves Us marki PUMAOda do kobiecej intuicji w najnowszej kampanii She Moves Us marki PUMA
PUMA powraca z kolejną odsłoną She Moves Us - globalnej inicjatywy mającej na celu wspieranie dziewcząt i kobiet na całym świecie. Tym razem marka pokazuje moc kobiecej intuicji, prezentując video z udziałem lokalnych ambasadorek: Sióstr ADiHD, Joanny Jędrzejczyk, Kasi Zillmann, Sary James oraz Ofelii.

Kobiety rozumieją się bez słów

W swoim nowym spocie PUMA przeniosła swoje bohaterki do supermarketu. Tam odnajdują siłę kobiecej intuicji. Wideo nawiązuje do sytuacji, w których kobiety potrafią zrozumieć się bez słów, nie są jedynie przypadkowym zbiegiem zdarzeń, a łączącym i umacniającym doświadczeniem, za które odpowiada właśnie kobieca intuicja.
Ofelia jako narratorka spotu, tajemnicza kasjerka, uczy się ,,tego potężnego narzędzia”-kobiecej intuicji.
,,Widzę, o ile lepsze są decyzje, które podejmuję, bo „je czuję”, bo jestem z nimi w harmonii, nawet kiedy są pozornie trudne. Czuję tę intuicję właśnie w tych chwilach, kiedy stoję przed ciężkim wyborem, a mimo to czuję spokój związany z tym, jak zamierzam postąpić.” - mówi Ofelia.
,,Tak naprawdę ciężko było jej zaufać, a powinnyśmy to robić, bo intuicja to niewidzialna siła kobiet – jest zarówno bronią, jak i tarczą. Pozwala mi się rozwijać, pozwala mi iść pewnym krokiem, gdy jestem na szpilkach, gdy podejmuje biznesowe decyzje, ale także te trudne, życiowe” - dodaje Joanna Jędrzejczyk.
Kampanii towarzyszy sesja zdjęciowa z udziałem lokalnych ambasadorek She Moves Us, które pozują na tłach symbolizujących aurę - odzwierciedla ona nienamacalność zjawiska, jakim jest kobieca intuicja.
PUMA celebruje kobiecość poprzez platformę She Moves Us już od kilku sezonów. Jej globalnymi ambasadorkami są m.in.: Dua Lipa, światowa artystka muzyki pop czy modelka Winnie Harlow. Inicjatywa ma na celu zachęcić dziewczynki i młode kobiety do dzielenia się swoimi historiami oraz do połączenia sił na rzecz walki o prawa kobiet. PUMA współpracuje z partnerami i organizacjami, by przełamywać bariery uniemożliwiające dziewczynkom spełnianie swoich zawodowych marzeń. Jednym z nich jest organizacja Women Win, która poprzez sport wspiera dziewczęta i kobiety na całym świecie.
Materiał powstał we współpracy z marką PUMA.
FacebookInstagramTikTokX

Polecane

Kolekcja dla prawdziwych kotów! Puma łączy siły z twórcami kultowego Garfielda

Kolekcja dla prawdziwych kotów! Puma łączy siły z twórcami kultowego Garfielda

„Jestem bez porównania". Ofelia i Manuela Gretkowska celebrują kobiecą różnorodność w kampanii marki PUMA

„Jestem bez porównania". Ofelia i Manuela Gretkowska celebrują kobiecą różnorodność w kampanii marki PUMA

„Wiosłując do tyłu, nie cofam się, płynę do celu”. Katarzyna Zillmann została nową ambasadorką marki PUMA

„Wiosłując do tyłu, nie cofam się, płynę do celu”. Katarzyna Zillmann została nową ambasadorką marki PUMA

PUMA i Dua Lipa przedstawiają pierwszą wspólną kolekcję kapsułową „Flutur”

PUMA i Dua Lipa przedstawiają pierwszą wspólną kolekcję kapsułową „Flutur”

Kodeks dziewczyn i siostrzeństwo w najnowszej odsłonie kampanii PUMA SHE MOVES US

Kodeks dziewczyn i siostrzeństwo w najnowszej odsłonie kampanii PUMA SHE MOVES US

Kolejny krok w stronę lepszej przyszłości: PUMA przedstawia nowe, przyjazne dla środowiska pudełka

Kolejny krok w stronę lepszej przyszłości: PUMA przedstawia nowe, przyjazne dla środowiska pudełka

Dua Lipa w nowej kampanii PUMA Suede Mayu udowadnia, że platformy nigdy nie wychodzą z mody

Dua Lipa w nowej kampanii PUMA Suede Mayu udowadnia, że platformy nigdy nie wychodzą z mody

Polecane

Kolekcja dla prawdziwych kotów! Puma łączy siły z twórcami kultowego Garfielda

Kolekcja dla prawdziwych kotów! Puma łączy siły z twórcami kultowego Garfielda

„Jestem bez porównania". Ofelia i Manuela Gretkowska celebrują kobiecą różnorodność w kampanii marki PUMA

„Jestem bez porównania". Ofelia i Manuela Gretkowska celebrują kobiecą różnorodność w kampanii marki PUMA

„Wiosłując do tyłu, nie cofam się, płynę do celu”. Katarzyna Zillmann została nową ambasadorką marki PUMA

„Wiosłując do tyłu, nie cofam się, płynę do celu”. Katarzyna Zillmann została nową ambasadorką marki PUMA

PUMA i Dua Lipa przedstawiają pierwszą wspólną kolekcję kapsułową „Flutur”

PUMA i Dua Lipa przedstawiają pierwszą wspólną kolekcję kapsułową „Flutur”

Kodeks dziewczyn i siostrzeństwo w najnowszej odsłonie kampanii PUMA SHE MOVES US

Kodeks dziewczyn i siostrzeństwo w najnowszej odsłonie kampanii PUMA SHE MOVES US

Kolejny krok w stronę lepszej przyszłości: PUMA przedstawia nowe, przyjazne dla środowiska pudełka

Kolejny krok w stronę lepszej przyszłości: PUMA przedstawia nowe, przyjazne dla środowiska pudełka

Dua Lipa w nowej kampanii PUMA Suede Mayu udowadnia, że platformy nigdy nie wychodzą z mody

Dua Lipa w nowej kampanii PUMA Suede Mayu udowadnia, że platformy nigdy nie wychodzą z mody