Menu
K MAG Logo
  • Wasze prace
  • Film
  • Muzyka
  • Art & Dizajn
  • Moda
  • Świat
  • Ludzie
  • Sklep
K MAG Logo
FacebookInstagramTikTokX
  • K MAG Logo
  • Wasze prace
  • Film
  • Muzyka
  • Art & Dizajn
  • Moda
  • Świat
  • Ludzie
  • Sklep
  • Search
Kup nowy numer
K MAG
FacebookInstagramTikTokX
PlacKup nowy numer
  • Sprawdź poprzednie numery
  • O K MAG
  • Redakcja
  • Fundacja K MAG
  • Zapisz się na newsletter
  • Kontakt
  • Reklama
  • Polityka prywatności
  • Regulamin
Moda

Polska marka produkująca buty z roślinnej skóry (kaktus, ananas, winogrono) prezentuje nową kolekcję

22-07-2021
Polska marka produkująca buty z roślinnej skóry (kaktus, ananas, winogrono) prezentuje nową kolekcjęPolska marka produkująca buty z roślinnej skóry (kaktus, ananas, winogrono) prezentuje nową kolekcję
W nowej kolekcji ARTLEISURE marka Bohema Clothing zabiera nas w podróż do pełnych kontrastów i swobody lat siedemdziesiątych, prezentując swoje modele butów ubrane w roślinne materiały – skórę z kaktusa i skórę z winogron. Kolekcję marki prezentuje Zuza Kołodziejczyk, a stylizacje powstały z ubrań wypożyczonych z zaprzyjaźnionych vintage shopów. W ten sposób Bohema po raz kolejny pokazuje swoje odpowiedzialne podejście do mody.
Bohema Clothing to marka, która zasłynęła na polskim rynku z butów wykonywanych ręcznie z roślinnych materiałów. Były już buty z ananasa, pierwsze na świecie buty z kaktusa, a w nowej kolekcji marka postawiła na “skórę winną” znaną także jako skóra z winogron. Przy tworzeniu każdej ze swoich kolekcji marka uważnie przygląda się ulicy i zachodzącym przemianom społecznym, bo ich zdaniem moda jest właśnie ich odbiciem.
W nowym lookbooku zatytułowanym ARTLEISURE Bohema Clothing da się poczuć ducha lat siedemdziesiątych. Marka nawiązuje do czasów, w których przestały obowiązywać zasady i w ubiorze zapanowała totalna wolność. Czasów, w których nastąpił zwrot ku naturalizmowi, pielęgnowano postawy sprzyjające życiu w zgodzie z naturą, noszono ubrania z przyjaznych skórze tkanin.
„– Chcieliśmy oddać uwspółcześnionego ducha lat siedemdziesiątych, bo zawsze staramy się oddawać w naszych kolekcjach to co dzieje się na świecie, a obecne czasy bardzo przypominają nam tamten okres. Protesty, walka o prawa, odrzucenie narzuconych reguł, pójście w kierunku natury, to wszystko zainspirowało nas do stworzenia zarówno tej kolekcji, jak i całej kampanii” powiedział projektant marki Sebastian Szypuła.
Do nowej kampanii Bohema zaprosiła Zuzę Kołodziejczyk, modelkę (i zwyciężczynię polskiej edycji Top Model) i propagatorkę zdrowego stylu życia, która znana jest ze swojego świadomego podejścia do mody i tego, że angażuje się tylko w kampanie, w które sama wierzy.
„– Z przyjemnością wzięłam udział w kampanii Bohema Clothing, bo wierzę w to, co robią. Ręcznie robione buty ze skór roślinnych? Sama jestem po zielonej stronie mocy już od kilku lat i chciałabym, żeby na świecie robiono tylko wegańskie buty. Cieszę się, że mogę być częścią tej dobrej zmiany i mocno trzymam za nią kciuki” podsumowała Kołodziejczyk.
W najnowszej kolekcji marki znajdziemy klasyczne baleriny i klapki o geometrycznej formie, mokasyny i klapki na platformach oraz kowbojki. Cała kolekcja utrzymana jest w biało czarnej kolorystyce, a każdy model dopracowany ręcznie w najmniejszym detalu.
Sylwetki butów dopełniają androgeniczne stylizacje z pogranicza amerykańskiej klasyki i mody sportowej, motywy zwierzęce przeplatane kolorowymi zestawami w stylu hippie. Wszystkie stylizacje zostały stworzone przy użyciu ubrań z zaprzyjaźnionych vintage storów Kex Vintage Store, Muss Shop i Madame Vintage.

Credits:

Model: Zuzanna Kołodziejczyk
Zdjęcia: Julia Klyukach
Creative Direction: Sebastian Szypuła
Stylizacje: Wiola Wiertel
Make-up: Dagmara Rodak
Włosy: Anna Malec
Scenografia: Kuba Garscia
Miejsce: K105K
Ubrania: KEX Vintage Store Madame Vintage Store MUSS.shop.pl
FacebookInstagramTikTokX

Polecane

Etam łączy siły z Natalią Kopiszką w zmysłowej kolekcji biżuterii Etam x KOPI

Etam łączy siły z Natalią Kopiszką w zmysłowej kolekcji biżuterii Etam x KOPI

Premierowo u nas: Savage Poppy, czyli polskie Hollywood stworzone przez Antoninę Pawlo i Kaję Chandler

Premierowo u nas: Savage Poppy, czyli polskie Hollywood stworzone przez Antoninę Pawlo i Kaję Chandler

Modelka z trądzikiem reklamuje popularną markę odzieżową

Modelka z trądzikiem reklamuje popularną markę odzieżową

Festiwal Filmowy w Cannes 2021: kwiaty, plisy, muślin. Wybieramy najlepsze kreacje

Festiwal Filmowy w Cannes 2021: kwiaty, plisy, muślin. Wybieramy najlepsze kreacje

Phoebe Philo powraca w wielkim stylu. Stworzyła markę podpisaną jej nazwiskiem

Phoebe Philo powraca w wielkim stylu. Stworzyła markę podpisaną jej nazwiskiem

Polecane

Etam łączy siły z Natalią Kopiszką w zmysłowej kolekcji biżuterii Etam x KOPI

Etam łączy siły z Natalią Kopiszką w zmysłowej kolekcji biżuterii Etam x KOPI

Premierowo u nas: Savage Poppy, czyli polskie Hollywood stworzone przez Antoninę Pawlo i Kaję Chandler

Premierowo u nas: Savage Poppy, czyli polskie Hollywood stworzone przez Antoninę Pawlo i Kaję Chandler

Modelka z trądzikiem reklamuje popularną markę odzieżową

Modelka z trądzikiem reklamuje popularną markę odzieżową

Festiwal Filmowy w Cannes 2021: kwiaty, plisy, muślin. Wybieramy najlepsze kreacje

Festiwal Filmowy w Cannes 2021: kwiaty, plisy, muślin. Wybieramy najlepsze kreacje

Phoebe Philo powraca w wielkim stylu. Stworzyła markę podpisaną jej nazwiskiem

Phoebe Philo powraca w wielkim stylu. Stworzyła markę podpisaną jej nazwiskiem