Menu
K MAG Logo
  • Wasze prace
  • Film
  • Muzyka
  • Art & Dizajn
  • Moda
  • Świat
  • Ludzie
  • Sklep
K MAG Logo
FacebookInstagramTikTokX
  • K MAG Logo
  • Wasze prace
  • Film
  • Muzyka
  • Art & Dizajn
  • Moda
  • Świat
  • Ludzie
  • Sklep
  • Search
Kup nowy numer
K MAG
FacebookInstagramTikTokX
PlacKup nowy numer
  • Sprawdź poprzednie numery
  • O K MAG
  • Redakcja
  • Fundacja K MAG
  • Zapisz się na newsletter
  • Kontakt
  • Reklama
  • Polityka prywatności
  • Regulamin
Moda

Hello eighties! Zaliczamy powrót do przeszłości z kultowymi koszykarskimi sneakersami

27-09-2022
Hello eighties! Zaliczamy powrót do przeszłości z kultowymi koszykarskimi sneakersamiHello eighties! Zaliczamy powrót do przeszłości z kultowymi koszykarskimi sneakersami
Uwaga! Może zrobić się bardzo nostalgicznie… PUMA zaprasza do wizualnej podróży w czasie w lokalnej kampanii modelu Slipstream.

Za 3!

Koszykówka to dyscyplina, która dawno już wyszła poza krawędzie parkietu, wkraczając na stałe do świata mody ulicznej i wywierając ogromny wpływ na kształt współczesnego street style.
W 1987 powstał model butów PUMA Slipstream.
Został on zaprojektowany jako but dla prawdziwego gracza, jednak szybko wbił się na miejskie chodniki i został ulubieńcem modowych freaków. „Slipstream był pionierem w zakresie innowacyjnych materiałów z elementami ozdobnymi, takimi jak: sztuczna skóra węża czy sztuczne futro" - przypomina PUMA.
Po 35 latach PUMA powróciła z kultowym, odświeżonym modelem. Nowa wersja łączy koszykarskie DNA z nowoczesnym stylem. Konstrukcja buta ma nowatorski charakter dzięki wyprofilowanej podeszwie środkowej oraz dodatkowym nakładkom na cholewce.
Przy promocji nie zabrakło nostalgicznych wspomnień meczu z 1964 roku, kiedy to polscy koszykarze zmierzyli się z drużyną gwiazd NBA. W spocie występują Jan Wieteska i Daniel Walasek, grający braci, a przy okazji oddanych fanów koszykówki i nieustraszonych miłośników podróży w czasie. To wideo, zgodnie z duchem globalnej kampanii PUMA Slipstream „Welcome Unbored”, krzyczy „nostalgia”!
Do udziału w lokalnej odsłonie kampanii marka zaprosiła również osoby związane ze środowiskiem koszykówki w Polsce, między innymi: Rafała „Lipkę” Lipińskiego, jednego z najlepszych dunkerów na świecie i Mike’a Hicksa, reprezentanta Polski w koszykówce w formule 3x3.
Model PUMA Slipstream dostępny jest w oficjalnych sklepach PUMA, za pośrednictwem PUMA.com oraz w wybranych sklepach partnerskich.
FacebookInstagramTikTokX

Polecane

Kolekcja dla prawdziwych kotów! Puma łączy siły z twórcami kultowego Garfielda

Kolekcja dla prawdziwych kotów! Puma łączy siły z twórcami kultowego Garfielda

„Jestem bez porównania". Ofelia i Manuela Gretkowska celebrują kobiecą różnorodność w kampanii marki PUMA

„Jestem bez porównania". Ofelia i Manuela Gretkowska celebrują kobiecą różnorodność w kampanii marki PUMA

„Wiosłując do tyłu, nie cofam się, płynę do celu”. Katarzyna Zillmann została nową ambasadorką marki PUMA

„Wiosłując do tyłu, nie cofam się, płynę do celu”. Katarzyna Zillmann została nową ambasadorką marki PUMA

PUMA i Dua Lipa przedstawiają pierwszą wspólną kolekcję kapsułową „Flutur”

PUMA i Dua Lipa przedstawiają pierwszą wspólną kolekcję kapsułową „Flutur”

Kodeks dziewczyn i siostrzeństwo w najnowszej odsłonie kampanii PUMA SHE MOVES US

Kodeks dziewczyn i siostrzeństwo w najnowszej odsłonie kampanii PUMA SHE MOVES US

Kolejny krok w stronę lepszej przyszłości: PUMA przedstawia nowe, przyjazne dla środowiska pudełka

Kolejny krok w stronę lepszej przyszłości: PUMA przedstawia nowe, przyjazne dla środowiska pudełka

Polecane

Kolekcja dla prawdziwych kotów! Puma łączy siły z twórcami kultowego Garfielda

Kolekcja dla prawdziwych kotów! Puma łączy siły z twórcami kultowego Garfielda

„Jestem bez porównania". Ofelia i Manuela Gretkowska celebrują kobiecą różnorodność w kampanii marki PUMA

„Jestem bez porównania". Ofelia i Manuela Gretkowska celebrują kobiecą różnorodność w kampanii marki PUMA

„Wiosłując do tyłu, nie cofam się, płynę do celu”. Katarzyna Zillmann została nową ambasadorką marki PUMA

„Wiosłując do tyłu, nie cofam się, płynę do celu”. Katarzyna Zillmann została nową ambasadorką marki PUMA

PUMA i Dua Lipa przedstawiają pierwszą wspólną kolekcję kapsułową „Flutur”

PUMA i Dua Lipa przedstawiają pierwszą wspólną kolekcję kapsułową „Flutur”

Kodeks dziewczyn i siostrzeństwo w najnowszej odsłonie kampanii PUMA SHE MOVES US

Kodeks dziewczyn i siostrzeństwo w najnowszej odsłonie kampanii PUMA SHE MOVES US

Kolejny krok w stronę lepszej przyszłości: PUMA przedstawia nowe, przyjazne dla środowiska pudełka

Kolejny krok w stronę lepszej przyszłości: PUMA przedstawia nowe, przyjazne dla środowiska pudełka