Menu
K MAG Logo
  • Wasze prace
  • Film
  • Muzyka
  • Art & Dizajn
  • Moda
  • Świat
  • Ludzie
  • Sklep
K MAG Logo
FacebookInstagramTikTokX
  • K MAG Logo
  • Wasze prace
  • Film
  • Muzyka
  • Art & Dizajn
  • Moda
  • Świat
  • Ludzie
  • Sklep
  • Search
Kup nowy numer
K MAG
FacebookInstagramTikTokX
PlacKup nowy numer
  • Sprawdź poprzednie numery
  • O K MAG
  • Redakcja
  • Fundacja K MAG
  • Zapisz się na newsletter
  • Kontakt
  • Reklama
  • Polityka prywatności
  • Regulamin
Świat

Wielki powrót Studia 54. Sabrina Carpenter gospodynią w ikonicznym klubie?

10-09-2025
Wielki powrót Studia 54. Sabrina Carpenter gospodynią w ikonicznym klubie?Wielki powrót Studia 54. Sabrina Carpenter gospodynią w ikonicznym klubie?
fot. kadr z filmu „Klub 54”
Już dziś, 10 września, marka zabiera nas w podróż do złotej ery disco, odświeżając legendę klubu Studio 54 – miejsca, gdzie moda, muzyka i wolność tworzyły jedyny w swoim rodzaju spektakl. Wczoraj Carpenter zaprezentowała swój projekt zatytułowany „Studio 54 Sabrina”, co rodzi pytanie: czy te dwa wydarzenia są ze sobą powiązane i czy wspólnie zapowiadają nowy rozdział w historii Valentino Beauty?
Studio 54 to nie tylko klub, ale symbol epoki lat 70. To właśnie tam bawiły się takie ikony jak Andy Warhol, David Bowie czy Mick Jagger i to właśnie tam Bianca Jagger wjechała na własne urodziny na białym koniu, tworząc jeden z najsłynniejszych obrazów w historii popkultury.
View this post on Instagram
Valentino Beauty, sięgając po archiwa studio 54, łączy ponadczasową aurę glamour z nowoczesną estetyką. Carpenter, która błyskawicznie zdobywa status współczesnej ikony, staje się idealnym medium tego połączenia – młoda, świeża, a jednocześnie świadomie bawiąca się wizerunkiem i sceną.
Dzięki temu projektowi marka nie tylko przypomina o Studio 54, ale też pokazuje, że energia tamtych lat – blichtr, wolność i odwaga w wyrażaniu siebie – wciąż pozostaje inspiracją dla nowych pokoleń.
Powrót do estetyki Studia 54 nie jest przypadkowy. Nostalgia za erą disco powraca cyklicznie w modzie i kulturze zawsze wtedy, gdy społeczeństwo szuka eskapizmu, błysku i hedonizmu po okresach kryzysów. Dla pokolenia lat 70. Studio 54 było przestrzenią wolności, w której burzono granice między sztuką, modą i muzyką. Dziś podobną funkcję pełnią media społecznościowe: TikTok czy Instagram stają się cyfrowym parkietem, na którym każdy może zbudować własną tożsamość i scenę.
View this post on Instagram
Właśnie dlatego przywołanie legendarnego klubu ma taką siłę oddziaływania – to nie tylko historia o glamour i ekscesie, ale także o wolności wyrażania siebie. Dla Generacji Z Studio 54 może być symbolem odwagi i autentyczności, czyli wartości, które szczególnie rezonują w erze cyfrowej.
Valentino Beauty, odświeżając Studio 54, nie tylko bawi się estetyką retro, ale też przypomina, że moda i beauty wciąż mogą być narzędziem społecznej zmiany. Tak jak kiedyś na parkiecie spotykali się Warhol, Jagger czy Bowie, tak dziś młode gwiazdy – z Sabriną Carpenter na czele – przejmują rolę ikon, które kreują nową definicję glamour. Nie wiadomo jeszcze, czy to zapowiedź pełnej kampanii Valentino Beauty, ale jedno jest pewne: cel pozostaje ten sam – przywołać ducha wolności, odwagi i blichtru, który nigdy nie traci na aktualności.
View this post on Instagram
Po 43 latach od swojego pierwotnego zamknięcia, Studio 54 wciąż fascynuje i inspiruje. Klub, który w 1980 roku utracił licencję na sprzedaż alkoholu w związku z zarzutami o powszechne używanie narkotyków i unikanie podatków, powrócił pod nowym zarządem w 1981 roku. Jednak dawny teatr operowy, w którym mieścił się klub, popadł w ruinę, a kolejne próby przywrócenia dawnej świetności kończyły się utratą licencji i ostatecznym zamknięciem w 1989 roku. Dziś, dzięki projektom takim jak Valentino Beauty, legenda Studio 54 znów ożywa – nie tylko jako symbol luksusu i ekscesu, ale jako inspiracja dla nowego pokolenia twórców i ikon.
View this post on Instagram
Alessandro Michele, który niedawno objął stanowisko dyrektora kreatywnego Valentino, wnosi do marki świeżą, nieoczywistą wizję pełną teatralności, odwagi i eklektycznego glamour. To właśnie jego perspektywa sprawia, że powrót do estetyki Studia 54 ma wyjątkowy sens – klub lat 70., z jego blaskiem, ekstrawagancją i wolnością wyrażania siebie, idealnie rezonuje z nowym kierunkiem marki. Dzięki Michele’owi historia i współczesność spotykają się na jednym parkiecie, a Valentino Beauty może przenieść ducha legendarnego klubu do dzisiejszej kultury i estetyki.
Choć pełna lista gości pozostaje tajemnicą, wiadomo, że na imprezie pojawią się ambasadorzy Valentino oraz liczne gwiazdy i influencerzy. Mocna obsada zapewni, że Studio 54 w nowej odsłonie będzie wydarzeniem, o którym mówić będzie cała branża. Wszystkie smaczki z imprezy będzie można śledzić na oficjalnym Instagramie Valentino Beauty, więc warto być na bieżąco!
tekst: Patrycja Pyza
FacebookInstagramTikTokX

Polecane

„Nouvelle Vague” – list miłosny Linklatera do francuskiej Nowej Fali [ZWIASTUN]

„Nouvelle Vague” – list miłosny Linklatera do francuskiej Nowej Fali [ZWIASTUN]

Kontrowersyjna reklama pomadki MAC – Doja Cat zjada produkt na czerwonym dywanie

Kontrowersyjna reklama pomadki MAC – Doja Cat zjada produkt na czerwonym dywanie

W kolejce do Rayi. Dlaczego pragniemy związku z celebrytą?

W kolejce do Rayi. Dlaczego pragniemy związku z celebrytą?

Opowieść inna niż wszystkie. „One to one. John i Yoko” od 12 września w kinach [ZWIASTUN]

Opowieść inna niż wszystkie. „One to one. John i Yoko” od 12 września w kinach [ZWIASTUN]

Od klasyki po awangardę – najgorętsze wystawy września

Od klasyki po awangardę – najgorętsze wystawy września

Poznajcie Avę – influencerkę z 2050 roku

Poznajcie Avę – influencerkę z 2050 roku

Polecane

„Nouvelle Vague” – list miłosny Linklatera do francuskiej Nowej Fali [ZWIASTUN]

„Nouvelle Vague” – list miłosny Linklatera do francuskiej Nowej Fali [ZWIASTUN]

Kontrowersyjna reklama pomadki MAC – Doja Cat zjada produkt na czerwonym dywanie

Kontrowersyjna reklama pomadki MAC – Doja Cat zjada produkt na czerwonym dywanie

W kolejce do Rayi. Dlaczego pragniemy związku z celebrytą?

W kolejce do Rayi. Dlaczego pragniemy związku z celebrytą?

Opowieść inna niż wszystkie. „One to one. John i Yoko” od 12 września w kinach [ZWIASTUN]

Opowieść inna niż wszystkie. „One to one. John i Yoko” od 12 września w kinach [ZWIASTUN]

Od klasyki po awangardę – najgorętsze wystawy września

Od klasyki po awangardę – najgorętsze wystawy września

Poznajcie Avę – influencerkę z 2050 roku

Poznajcie Avę – influencerkę z 2050 roku