„– Wierzymy, że głos jednej osoby może czasem zmienić świat na lepsze, dlatego chcąc działać na wielu płaszczyznach, postanowiliśmy stworzyć akcję, która będzie dodatkowym wsparciem w walce z dezinformacją. Akcja ta jest protestem przeciwko agresji rządu rosyjskiego z Władimirem Putinem na czele, który pod pretekstem wspierania niezależnych, separatystycznych Republik wysłał młodych rosyjskich żołnierzy do mordowania niewinnych Ukraińców. Pomóż nam walczyć z dezinformacją w najprostszy możliwy sposób. Dołącz do naszej akcji” zachęcają twórcy kampanii „To Russia from Love”.
Rosyjskie władze zawsze utrudniały swoim obywatelom dostęp do informacji z zachodnich źródeł. Inwazja Putina na Ukrainę tylko pogłębiła te podziały, dlatego Jakub Jóźwicki, który pracuje w globalnej agencji PR, wpadł na pomysł, by wraz z przyjaciółmi stworzyć oddolny projekt i spróbować dotrzeć do Rosjan w nietypowy sposób.
W projekt zaangażowani są również Michał Koper, programista freelancer oraz grafik i motion designer Jakub Mierzejewski. Twórcy wierzą, że uda im się dotrzeć do jeszcze większej liczby Europejczyków korzystających z Tindera i mimo dużej indokrynacji ze strony rosyjskich władz, przekonać młodych Rosjan do prawdy.