Menu
K MAG Logo
  • Wasze prace
  • Film
  • Muzyka
  • Art & Dizajn
  • Moda
  • Świat
  • Ludzie
  • Sklep
K MAG Logo
FacebookInstagramTikTokX
  • K MAG Logo
  • Wasze prace
  • Film
  • Muzyka
  • Art & Dizajn
  • Moda
  • Świat
  • Ludzie
  • Sklep
  • Search
Kup nowy numer
K MAG
FacebookInstagramTikTokX
PlacKup nowy numer
  • Sprawdź poprzednie numery
  • O K MAG
  • Redakcja
  • Fundacja K MAG
  • Zapisz się na newsletter
  • Kontakt
  • Reklama
  • Polityka prywatności
  • Regulamin
Moda

Sara James ambasadorką kampanii PUMA - „Nie czekaj aż dorośniesz"

06-04-2023
Sara James ambasadorką kampanii PUMA - „Nie czekaj aż dorośniesz"Sara James ambasadorką kampanii PUMA - „Nie czekaj aż dorośniesz"
Najnowsza kampania z polską piosenkarką Sarą James w roli głównej, to kreatywna i zachęcająca do twórczości inwencja marki PUMA, promująca kolekcję butów PUMA Mayze. W ramach kampanii ambasadorka wystąpiła w spocie o dwóch alternatywnych światach, w których realizuje swoje marzenia.
Innowacyjność wideo polega na zestawieniu ze sobą różnych światów – realnego, w którym żyje prawdziwa Sara, z wirtualnym, gdzie bohaterką jest wirtualna Sara. Dzięki temu zabiegowi, w którym szeroko rozwinięta technologia, łączy się z klasycznym rzemiosłem kinematografii, widz obserwuje przenikające się, równoległe światy. Znana w całej Polsce wokalistka i światowej sławy, wirtualna astronautka, koegzystują ze sobą w dwóch rzeczywistościach. Łączy je pasja, dążenie do celu i realizacja marzeń.
„Nie czekaj aż dorośniesz.” – jest hasłem kampanii i odpowiedzią Sary na zadane pytanie o najlepszą radę, jaką otrzymała w życiu. PUMA używając przykładu młodej wokalistki, przypomina, że wiek nie ma znaczenia w osiąganiu wielkich rzeczy. Zachęca do tego by nie odkładać realizacji swoich marzeń na później. Tak jak 14-latka, która dotarła do finału programu America’s Got Talent i nagrywa obecnie swoją pierwszą solową płytę.
Bohaterki spotu noszą na sobie najnowsze kolekcje PUMA, m.in. kultowy dres T7 czy granatowy set DARE TO. Wszystkie sylwetki są idealnym dopełnieniem głównego bohatera - butów PUMA Mayze. Najnowsza odsłona to model w klasycznym białym kolorze ale z trzema różnymi wariantami detailingu.
„PUMA Mayze to buty stworzone dla tych, którzy nie boją się wychodzić poza schematy. Nasza ambasadorka Sara James, jako miłośniczka streetwear’owych trendów, ceni sobie ten model za jego wyrazistość i charakter. Wygoda i styl ale również wysoka podeszwa w modelu Mayze dają możliwość łączenia ich zarówno ze sportowymi jak i eleganckimi sylwetkami.” – mówi Katarzyna Węsławowicz, Area Head of Marketing EE PUMA
Za koncept i realizację spotu odpowiada agencja high&
Materiał powstał we współpracy z marką PUMA.
FacebookInstagramTikTokX

Polecane

Oda do kobiecej intuicji w najnowszej kampanii She Moves Us marki PUMA

Oda do kobiecej intuicji w najnowszej kampanii She Moves Us marki PUMA

Kolekcja dla prawdziwych kotów! Puma łączy siły z twórcami kultowego Garfielda

Kolekcja dla prawdziwych kotów! Puma łączy siły z twórcami kultowego Garfielda

„Jestem bez porównania". Ofelia i Manuela Gretkowska celebrują kobiecą różnorodność w kampanii marki PUMA

„Jestem bez porównania". Ofelia i Manuela Gretkowska celebrują kobiecą różnorodność w kampanii marki PUMA

„Wiosłując do tyłu, nie cofam się, płynę do celu”. Katarzyna Zillmann została nową ambasadorką marki PUMA

„Wiosłując do tyłu, nie cofam się, płynę do celu”. Katarzyna Zillmann została nową ambasadorką marki PUMA

PUMA i Dua Lipa przedstawiają pierwszą wspólną kolekcję kapsułową „Flutur”

PUMA i Dua Lipa przedstawiają pierwszą wspólną kolekcję kapsułową „Flutur”

Kodeks dziewczyn i siostrzeństwo w najnowszej odsłonie kampanii PUMA SHE MOVES US

Kodeks dziewczyn i siostrzeństwo w najnowszej odsłonie kampanii PUMA SHE MOVES US

Polecane

Oda do kobiecej intuicji w najnowszej kampanii She Moves Us marki PUMA

Oda do kobiecej intuicji w najnowszej kampanii She Moves Us marki PUMA

Kolekcja dla prawdziwych kotów! Puma łączy siły z twórcami kultowego Garfielda

Kolekcja dla prawdziwych kotów! Puma łączy siły z twórcami kultowego Garfielda

„Jestem bez porównania". Ofelia i Manuela Gretkowska celebrują kobiecą różnorodność w kampanii marki PUMA

„Jestem bez porównania". Ofelia i Manuela Gretkowska celebrują kobiecą różnorodność w kampanii marki PUMA

„Wiosłując do tyłu, nie cofam się, płynę do celu”. Katarzyna Zillmann została nową ambasadorką marki PUMA

„Wiosłując do tyłu, nie cofam się, płynę do celu”. Katarzyna Zillmann została nową ambasadorką marki PUMA

PUMA i Dua Lipa przedstawiają pierwszą wspólną kolekcję kapsułową „Flutur”

PUMA i Dua Lipa przedstawiają pierwszą wspólną kolekcję kapsułową „Flutur”

Kodeks dziewczyn i siostrzeństwo w najnowszej odsłonie kampanii PUMA SHE MOVES US

Kodeks dziewczyn i siostrzeństwo w najnowszej odsłonie kampanii PUMA SHE MOVES US