Strefa będzie funkcjonować przez cały miesiąc. Zajęcia w ramach każdego tygodnia dedykowane będą takim hasłom jak: „obfitość”, „przebudzenie”, harmonia” i „minimalizm”.
PUMA jako główny partner wydarzenia od dawna, za pośrednictwem różnorodnych kampanii oraz współprac z inspirującymi ambasadorkami, wspiera działania kobiet na całym świecie, budując w nich pewność siebie oraz zachęcając do podejmowania kolejnych kroków w drodze po swoją lepszą przeszłość. Marka wspiera większość zajęć, które odbędą się w przestrzeni – od treningów poprzez warsztaty, aż po spotkania indywidualne z ekspertami. Te ostatnie nawiązują do CSR-owych działań PUMA z poprzednich lat, kiedy to w ramach jednej z kampanii marka rozdała ponad 500 godzin konsultacji z psychologiem, budując świadomość związaną ze zdrowiem psychicznym oraz prezentując narzędzia, które mogą być pomocne w trudniejszych sytuacjach.
O nawodnienie uczestników zadba Nałęczowianka, która nie tylko organizuje warsztaty o recyklingu pod hasłem "Jeśli nie NAŁ to kiedy?!", ale też zapewni napoje funkcjonalne Nał+ na bazie wody mineralnej nie zawierające cukru, konserwantów ani sztucznych barwników. Każdy z pięciu rodzajów Nał+ ma inny owocowy smak i specjalnie dobrane witaminy lub składniki mineralne i jest zapakowany w butelkę pochodzącą w 100% z plastiku z recyklingu.
Partnerem pielęgnacyjnym wiosennej edycji została Alba1913. W przestrzeni zapoznać będzie się można z harmonijnymi aromatami stworzonymi zgodnie z recepturami marki, które wynikają z połączenia aptekarskiej dokładności i rodzinnej tradycji zielarskiej. W ramach programu pojawi się również warsztat z aromaterapii, który poprowadzi Łukasz Rychlicki.
Pierwsza pula biletów pojawi się na stronie 28 kwietnia. Chcąc być na bieżąco z tematem, warto śledzić kanały social media ekspertek i trenerek oraz Slow Living Poland. Więcej informacji o projekcie oraz formularz zapisów dostępny będzie
Sięgnij po energię wiosny i spotkaj się z nami w Krakowie, podczas drugiej edycji SLOW SPACE by PUMA.
Materiał powstał we współpracy z marką PUMA.